PODCAST

RUŽIČASTA SREDA

MI SMO

Šta čitate ovih dana?

by - 19:06

Lično, ne delim knjige na letnje i zimske, već čitam šta mi padne pod ruku - nekad u sebi, nekada naglas (dobra je vežba, ako, poput mene, ponekad teže izgovarate reči ili zamuckujete), nekad u dvorištu sa limunadom, a nekad ušuškani u omiljenu fotelju uz miris kafe. Onaj ko čita, čita bez obzira da li je leto ili zima, onaj ko ne čita... Neka shvati ozbiljno upozorenje sa slike :)



"Mali Bogovi" Teri Pračet
Da budem potpuno iskrena, preporučujem vam SVE trenutno dostupne Pračetove knjige, ali ako baš moram da izdvojim neku onda neka to bude ova. Uplovite u avanturu na Disksvetu sa monahom Bratom i Bogom OM-om (koji je mala kornjačica) i spremite se za smejanje... do suza :)



"Samo jednom u životu" Mija Marč
Fenomenalna priča o ljubavi jedne porodice gde se preklapaju motivi sestrinske, majčinske i ljubavi partnera. Jednom nedeljno junakinje ovog romana gledaju filmove sa Meril Strip - kroz diskusiju o filmu otvaraju se teme poput - preljube, karijere, majčinstva, međusobnih odnosa. Jako se lako čita, drži pažnju i šalje divnu poruku - na svoju porodicu uvek možeš da računaš.



"Ima li još pitanja" Ranga Jogešver
Knjiga obuhvata 108 pitanja i daje odgovore na ista i to iz oblasti poznavanja sopstvenog tela, svemira, tehnike, životinja, sporta, saobraćaja, kuhinje, svakodnevnog života itd. Odgovore na neka pitanja ste možda znali, ali postoji mnogo stvari koje biste mogli da naučite :)



"Molitva moje majke" Nafisa Hadži
Jedna lepa knjiga o samospoznaji jedne novinarke koja je odbacila stroge okvire indijske tradicije i postala ono što jeste. Međutim, posle lične tragedije, počinje da priseća se priča svoje majke o bolu, strastima, nadi... Na tom duhovnom putu, dolazi do jedne istine... Pa neću Vam sada sve reći :p



"Biti zajedno"  Džosi Lojo i Emilin Ris
Duhovita ljubavna priča ispričana iz dva ugla muškog i ženskog. Kako istu situaciju vide muškarci, a kako žene. Lep način da shvatite suprotan pol i dobro se zabavite.

 

"Otkačena ekonomija" Stiven Dž. Dabner, Stiven D. Levit
Kao što sam naslov kaže, u ovoj knjizi nećete čitati o nekim ozbiljnim ekonomskim temama, nego o skroz otkačenim poput - zašto prostitucija više nije isplativ posao? Šta je zajedničko sumo rvačima i profesorima? Da li ime deteta utiče na njegov život? Zašto preprodavci droge i dalje žive sa svojom mamom? Legalizacija abortusa i pad stope kriminala - ima neka tajna veza :)



"Zapisi iz tri ženska ugla" Dubravka Miljković
Psihologija svakodnevnice pisana jednostavnim, duhovitim, razumljivim jezikom. Opisani su problemi zbog kojih ljudi traže pomoć psihologa - samostalno usavršavanje (samopouzdanje, previše psovanja, razmišljanje o samoubistvu), odnosi prema drugima (muškarac, odnos sa decom i njihovim problemima, kako se nositi sa adolescencijom), odnos prema sebi - kada ostarite (ljubav u šezdesetoj, plastična hirurgija).


 
"Osmica" Ketrin Nevil
Ketrin Nevil ima četiri knjige - Osmica, Vatra, Proračunati rizik i Magični krug. Ja nisam pročitala samo poslednju navedenu knjigu, a najjači utisak je ostavila Osmica. Triler, koji prati istorijski i moderan zaplet potrage za šahovskom ganiturom Karla Velikog. Pitanje je ko će skupiti celu garnituru, beli ili crni igrači? Knjigu odlikuje fenomenalna informisanost, istorijska potkovanost, strateške zagonetke, a definitivno ćete i naučiti nešto novo.


 
"TO" Stephan King
Horor, nemate utisak da čitate knjigu, već da gledate film. Osetite žmarce, jezu, znate da će se nešto loše desiti... A onda se pojavi taj klovan, koji nosi balone. Mrzim klovnove, obožavam ovaj roman :) Obavezno pročitajte ovo kultno delo.


"Sedam minuta posle ponoći" Patrik Nes
Pogledala sam trejler za knjigu (da to postoji i možete da ga pogledate OVDE) i izgledalo mi je kao nešto što obećava. Knjiga koja se čita u dahu i koja je premašila moja očekivanja. Da li se plašite čudovišta? Da li su ona oko nas ili se kriju u nama?



"Divergentni"  Veronika Rot
Urban reads je objavio sva tri dela. Prave tinejdžerske knjige, koje drže pažnju do samog kraja.


Knjige koje nameravam da pročitam ...

"J**e li vas ego?" Ingrid Divković
Uskoro će Sajam knjiga u Beogradu i ovo je jedna od knjiga koju nameravam da imam u svojoj "zimnici knjiga" za ove hladne dane. Iskrena da budem, očekivanja su velika. Dan se po jutru poznaje, a ja se nadam ova knjiga po njenom blogu (koji je fenomenalan). Definitivno posetite i njenu facebook stranicu - prava doza pozitivne energije.


Savremena psihologija - Kupila sam dosta knjiga na temu kako poboljšati život. Mislim da je bitno promeniti način posmatranja stvari oko nas. Pročitaću i javljam utiske

  • "Kako da izlečite svoj život" Lujza Hej, 
  • "Buđenje" Antoni de Melo, 
  • "Mislite Ljubav" Dženi Her, 
  • "Pojedi tu žabu" Brajan Trejsi 



"Dečak u prugastoj pidžami" Džon Bojn
Plakala sam uz film. Bujica osećanja me je preplavila tako da mogu da zamislim šta će mi uraditi knjiga. Ovim putem apelujem na čoveka/ženu koji je uzeo knjigu iz vrbaske biblioteke da je vrati, IMA JOŠ LJUDI KOJI BI JE PROČITALI!!! HVALA.


 

E tako, a... Šta Vi čitate ovih dana? :) 

You May Also Like

2 коментара

  1. Osmica je najbolji triler koji sam ja u životu pročitala. Posle nje mi svaka knjga Dena Brauna deluje smešno. :) I Dečak u prugastoj pidžami je divno napisan roman; kada sam shvatila šta će se desiti, bukvalno mi je knjiga ispala iz ruku od šoka. Sjajan roman! :)
    Ja sam započela roman Ako niko ne govori o skrivenim stvarima, Džona Makgregora. Za sada je ok, ali tek sam na početku. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Preporučujem Gospodara igre Sidni Šeldona. :)

    ОдговориИзбриши