PODCAST

RUŽIČASTA SREDA

MI SMO

Šta pokloniti najmilijima za Novu godinu?

by - 11:55

Svako voli da prima poklone. Međutim, većina nas uživa da obraduje druge nekom sitnicom. Smišljamo maštovit način poklanjanja i neku orginalnu čestitku ili posvetu. Naravno postoje i osobe kojima je ceo ritual poklanjanja dosadna obaveza. U svakom slučaju, ja se nadam da će cela ova priča o darivanju biti svima od koristi i da ćete dobiti neke nove ideje.



Čestitke - iskreno, u eri interneta malo ko razmišlja o slanju čestitki. Ipak, ja navijam za ovu varijantu! Pokazaćeš nekome da ti je stalo, time što ćeš izdvojti vreme da izabereš (ili samostalno napraviš) čestitku i napišeš par lepih reči. Pošalji to onim osobama koje ti znače, a nisi u prilici često da ih vidiš :) Sigurna sam da će ih ovaj mali znak pažnje više obradovati nego poruka u inbox-u.



Pokloni- ne treba da bude skup, važna je pažnja. Pokušaću da obuhvatim sve osobe za koje smatram da bi se našle na tvom spisku.

Porodica

Mama - većina će se obradovati šminkom, ešarpom ili parfemom. Razmisli da li je posebno zainteresovana za neku oblast - pa možda ne bi bilo loše da je obraduješ nekom knjigom na tu temu. Ako voli da se bavi baštovanstvom - uvek možeš da nađeš veliki broj sobnog cveća (po pristupačnoj ceni), interesentnih saksija ili nekih preslatkih sitnica koje mogu da se stave pored cveća i da to stvarno bude mala oaza mira. Za više ideja kako organizovati sve oko kućne baštice preporučujem ti blog Slurp O Rama & Cutensils koji vodi Mali Iv (ja njene postove ne propuštam, a ona će te naučiti da sitnice zaista čine život lepšim).

Tata - Uf... Teži izbor... Situaciju može da olakša ako ima neki hobi (pecanje, automobili), pa možeš nešto da nađeš u specijalizovanim prodavnicama. Ukoliko nemaš orginalnu ideju uvek možeš da kupiš novčanik, šal, rukavice... Možda ne bi bilo loše da roditelje obraduješ kartama za pozorište ili bioskop.



Sestra - kupi joj tu suknju/košulju koju stalno pozajmljuje od tebe ili znaš da već duže vreme uzdiše za njom. Ovde takođe dolazi u obzir šminka, torbice, kozmetika... Možda bi mogla da joj pokloniš neku sitnicu od keramike ili stakla (što bi oplemenilo njenu sobu / kuću).

Brat - ako je ljubitelj fudbala, košarke, rukometa ili odbojke, možda bi mu dobro došla nova lopta. Ako je zaluđenik za kompjutere možda bi mogla da mu kupiš neku knjigu koja je vezana za oblast koja ga zanima. Ako nisi pri parama, potraži na netu, ima jako puno priručnika u .pdf formatu - mogla bi da iskopaš 3 - 4 koja bi mu koristila, stavi u jedan folder i prebaci mu na komp. Važna je pažnja :)



Prijatelji

Drugarica - verujem da ti neće biti teško da nađeš nešto za nju - čipkani veš, knjigu omiljenog pisca, kremicu, šolju sa šaljivom porukom... Možeš i da napraviš album iz nižih razreda ili obdaništa - napravi malo retrospektivu vašeg prijateljstva, potkrepi nekim komentarom i naglasi koliko ti njeno prijateljstvo znači.

Drug - joj, ne verujem baš nešto u muško ženska prijateljstva ( lično iskustvo ;) ), ali to ne znači da ne postoje. Idi do radnje, kupi dve limenke piva, veću kesu čipsa ili kikirikija i kontam da uvek ima neka utakmica gde možeš da navijaš za suprotnu ekipu i da ga nerviraš :)


Dečko

Ovde moram da naglasim da izbor ne treba da zavisi samo od tvoje finansijske situacije, već i od dužine i ozbiljnosti veze.

Dakle ako si u kraćoj vezi u obzir dolaze manje romantični, ali praktični pokloni poput kozmetičkih proizvoda - pena za briajnje, ulje za kosu, kolonjske vode, lepo dizajniranog brijača.

Ako si duže vreme sa dečkom, lep poklon može da bude ram za sliku u kojoj ćeš staviti vašu zajedničku fotografiju. Takođe možeš da vidiš predloge za poklone o kojima sam pisala OVDE



Deca

Pre tri godine moj nećak je tražio da mu donesem neku igricu za poklon. Ja sam mu donela verziju X, a trebala sam da mu donesem verziju Y. Tako da me je pogledao i rekao mi je: "Ti tetka stvarno nemaš pojma!" (imao je tada šest godina). Primila sam to k' znanju, i zato bih mogla da vas uputim na stranicu NajboljaMamaNaSvetu.com koja sigurno ima bolje savete od mene (a mozete ih pogledati OVDE)




Devojke uživajte u praznicima i svemu što oni donose ;))))

You May Also Like

0 коментара