PODCAST

RUŽIČASTA SREDA

MI SMO

Pratite nas... OVAKO... :)

by - 17:42

Drage moje, pre par dana sam kafenisala sa drugaricom. Pored uobičajnih tema, povela se priča o mom blogu. Naime, ukazala mi je na činjenicu da se ne vidi svaki post na Facebook-u, da joj nije jasno kako da postane čitalac bloga i još 1000 nekih nedoumica, koje smo ubrzo razrešile. Verujem da ima dosta devojaka koje bi pratile ovu stranicu, ali ne znaju kako. Iz tog razloga pišem ovaj post.



Ženske priče na skoro svim društvenim mrežama imaju istu sliku po kojoj nas možete prepoznati. Na samom blogu imate linkove koji su obeleženi sa  PRATITE NAS OVDE (Facebook, Twitter, Bloglovin).

~ ČITAOCI ~
U našem regionu, popularnost blogerki se meri prijavljenim čitaocima na blogu. Ja mogu da se pohvalim velikom čitanošću, ljudima koji se vraćaju na blog i čitaju tekstove više puta, ali ne mogu reći da imam veliki broj zvaničnih čitalaca na GFC-u. Možda je ovo moja krivica, jer ne volim da spamujem postove drugih blogerki sa: "Pratite me na...". Pokušala sam (ne poričem), ali onda sam rekla sebi da ću biti ponosnija sa ljudima  koje stvarno zanimaju Ženske priče, a nisu tu forme radi. Dakle, ako volite da dolazite ovde i čitate postove, ne želite da vam Blogger šalje mail - ove, a ujedno želite da doprinesete "popularnosti" bloga, trebate da uradite ovo...


Bloglovin
Interesantan sajt gde možete da pratite naše, a i strane blogove. Registracija je besplatna, a možete biti sigurni da nećete propustiti ništa od svojih omiljenih blogova. Ženske priče su isto na ovom sajtu i to na dva mesta. Naime, jedan profil sam ja registrovala (OVDE), a drugi je registrovao neko drugi i to sa domenom ".se" (možete da vidite OVDE). Ne znam ko se brine za čitanost strane, ali hvala na odvojenom vremenu... Koji god profil da izaberete, stižete do postova Ženske priče :)



Facebook stranica Ženske priče
Možete nas pratiti OVDE Facebook određuje koje stranice će vam prikazivati. Ako ne komentarišete, ne lajkujete i ne delite sadržaj stranice - oprostite se sa stranicom koju ste lajkovali. Da bi videle sve što se postavi na stranici, trebate da odete na stranicu i štiklirate na padajućem meniju "Add to interest lists..." i tako osigurate da ćete sve videti na Home page Facebook-a.


Twitter - Ženske priče možete da pratite i na Twitter - u, potražite nas i OVDE.


Google plus - na ovoj društvenoj mreži možete i da nađete stranicu Ženske priče OVDE.


Pinterest - jedan jako zanimljiv sajt, gde možete da nađete jako puno kreativnih ljudi. Od Nove godine planiram da budem malo aktivnija OVDE, pa ne bi bilo loše da nas posetite :)


~ Još po nešto ~

Uskoro će početi sezona nagradnih igara na Ženskim pričama, ne znam da li imate problem sa stavljanjem komentara, ali opet nije na odmet ponoviti gradivo. ;) Dakle klik na postavi komentar, otvoriće vam se prozorčić, u pravougaoniku gde piše pošalji komentar - napišite komentar. Ispod ćete videti biranje identiteta, izaberite između opcija  - nalog, ime ili anonimus. Ja sam uvek za to da izaberete neko ime, jer mi je lakše da vam se obratim :)


Ako imate bilo kakvih nedoumica, molim vas da nam javite :) Uživajte ;)

You May Also Like

0 коментара