PODCAST

RUŽIČASTA SREDA

MI SMO

Nakit by BikiLine vas nagrađuje

by - 14:15

Ako se razmišljaš kakav nakit da izabereš za Novu godinu, ja ti preporučujem nakit veštih ruku Biljane Nikolovske. Jednu devojku ćemo i obradovati predivnim minđušama od bakarne žice sa ametistom.


Izradom nakita sam se bavila i kao devojka, ali je to bilo od Fimo mase i uglavnom za prijateljice i poznanike, najviše sam poklanjala, a vrlo malo prodavala. Kada su došla deca, porodica i posao za moj kreativni hobi nije ostajalo ni malo vremena, pa sam ga skroz zanemarila. Ostavši bez posla kao građevinski inženjer u projektnom birou ponovo sam imala vremena koji sam želela kreativno da ispunim, ali ovaj put ne kao hobi već kao posao. Fimo me više nije privlačio, žica je bila nešto novo za mene u čemu sam želela da iskažem svoju kreativnost. Tako sam pre dve godine započela sa izradom prvih komada nakita od žice i stvarno sam se pronašla u tom svetu motanja, preplitanja i zaplitanja. To je materijal kome mogu da dam svoj lični pečat i da pri tom sa sigurnošću kažem da je unikatan i skoro pa neponovljiv. U poslednje vreme dok odmaram prste od žice pletem kanape kumihimo tehnikom i kombinujem ih sa poludragim kamenjem i kristalima - jer volim neke nove kombinacije i ne pristajem na izradu nakita po diktatu trendova.  Zato i kažem da je moj nakit namenjem damama koje ne vole pravila, koje prkose trendovima, koje ne žele biti uniformisane i koje žele biti jedinstvene.


Nagradna igra je završena

You May Also Like

38 коментара

  1. Bravo divno!
    Biljana Grujic
    biljana.ggrujic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  2. fb Tatjana Stanišić
    tatjanastanisic77@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sanja Mihajlovic
    pule.goran@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  4. Jelena Djurdjevic
    jelenadjurdjevic90@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  5. Jasmina jaca Nedeljkovic e-mail je djordjemilutinovic51@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  6. hlozan natasa
    xlozan@live.com

    ОдговориИзбриши
  7. Jasmina Stankovic DeCuir
    jasminastankovic.bg@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  8. OVAKAV NAKIN JOS NIGDE NISAM IMALA PRILIKU DA VIDIM! STVARNO JE IZVANREDAN!

    ОдговориИзбриши
  9. Divno,draga kolegnice!
    Sanja Jaric,sjaric@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  10. fb Slavica Stanisic
    slavicastanisic58@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  11. Ana Jeremic
    a.jeremic@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  12. Ljiljana Videnovic
    ljilja_mail@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  13. Jana Alioski
    alisauzemljicuda5@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  14. fb: Jelena Lena
    jelena.videnovic@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  15. fb Sanja Stanišić
    stanisicsanja8180@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  16. fb Gordana Mitic leptiric25@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  17. FB: Tatjana Jevtic (https://www.facebook.com/tatjana.jevtic.58)
    email: tanjaj87@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  18. FB Lola Golubovic
    mailzafacebookhaha@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  19. ALEKSANDRA BORIC
    sandraboric@yahoo.com
    OMILJENA BOJA MOJE STARIJE SEKE JE LJUBICASTA...TAKO DA UCESTVUJEM RADI NJE! PREDIVNE MINDJUSICE SA AMETISTOM! :)

    ОдговориИзбриши
  20. goran suzana zivkovic

    gosanksd@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  21. Jovica Jovic
    treklneuljudni@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  22. Bojana Vasilije
    bojanalukovic@hotmail.rs

    ОдговориИзбриши
  23. Milica Milosevic-Meseldzija
    mmmmilica@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  24. Sandra Boric
    mail: veverica753@yahoo.com
    PREDIVNO LJUBICANSTVENE! DIVNE SU!!

    ОдговориИзбриши
  25. Maja Andjelkovic
    marijana.andjelko5@gmail.com :)

    ОдговориИзбриши
  26. SARA TOMOVIĆ
    neffactory@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  27. KATARINA KAĆA BORIĆ
    Mail: dancinglady033@yahoo.com
    Moja starija cerka kaze da su PRELEPE, a ja se potpuno slazem! Predivan poklon! <3

    ОдговориИзбриши
  28. Danijela Rakic
    danijela.rakic0607@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  29. Bojana Boka
    lukovicbojana@ymail.com

    ОдговориИзбриши
  30. fb ime Jovana Joxy https://www.facebook.com/jovana.joxy.zvoncica

    mail: mjovana1989@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  31. Анониман27. март 2015. 15:11

    Bok
    Da li je potrebno financiranje za svoj dom, za svoj posao, kupnju automobila, kupiti motocikl, stvoriti svoj vlastiti posao, za svoje osobne potrebe možemo dati više kredita od 1000 € do 200 milijuna €, uz kamatnu stopu od 2% ili

    Jeste banka vas odbijen kredit, Mi smo certificirani i pravna i međunarodna licenca zajam zajmodavac, mi smo tu da vam pomogne financijski, sve što morate učiniti je da nam e-mail sa svojim podacima na formatu ispod i vratiti se na nas preko fredlarryloancompany@gmail.com bi dobili svoj trenutak kredit od bilo kojeg iznosa na bilo koje odredište .. navedite u svoje kreditnih zahtjeva točan iznos koji želite i rok otplate. molimo Vas da me kontaktirate na mail: fredlarryloancompany@gmail.com


    Ime:
    Iznos je potrebno:
    Trajanje:
    Zemlja:
    Adresa:
    Svrhe:
    Telefonski broj:
    E-mail:

    Mi očekujemo Vaš odgovor.

    Srdačan pozdrav,

    zajamčena kredit ponuda

    ОдговориИзбриши
  32. Анониман27. март 2015. 15:12

    Bok
    Da li je potrebno financiranje za svoj dom, za svoj posao, kupnju automobila, kupiti motocikl, stvoriti svoj vlastiti posao, za svoje osobne potrebe možemo dati više kredita od 1000 € do 200 milijuna €, uz kamatnu stopu od 2% ili

    Jeste banka vas odbijen kredit, Mi smo certificirani i pravna i međunarodna licenca zajam zajmodavac, mi smo tu da vam pomogne financijski, sve što morate učiniti je da nam e-mail sa svojim podacima na formatu ispod i vratiti se na nas preko fredlarryloancompany@gmail.com bi dobili svoj trenutak kredit od bilo kojeg iznosa na bilo koje odredište .. navedite u svoje kreditnih zahtjeva točan iznos koji želite i rok otplate. molimo Vas da me kontaktirate na mail: fredlarryloancompany@gmail.com


    Ime:
    Iznos je potrebno:
    Trajanje:
    Zemlja:
    Adresa:
    Svrhe:
    Telefonski broj:
    E-mail:

    Mi očekujemo Vaš odgovor.

    Srdačan pozdrav,

    zajamčena kredit ponuda

    ОдговориИзбриши