PODCAST

RUŽIČASTA SREDA

MI SMO

"Nokautirani muškarac", Den Abrams

by - 19:02

Januara 1960, izveštač London Standarda prišao je Vinstonu Čerčilu na prijemu.
"Ser Vinstone, kako komentarišete predviđanje da će 2000. godine žene vladati svetom?"
"Pa vladale su i do sada", odgovorio je Čerčil.

Dakle, drage moje, ovo je jedna fenomenalna knjižica. Kratka, duhovita, pitka, lagana studija o tome u čemu su sve žene bolje od muškaraca i zašto. Upravo zato je preporučujem kao lek za sve one trenutke kad pomislite "mrzim što sam žensko, muškarcima je lakše, hoću da sam muško". :)

Kao prvo, da se odmah ogradim - ja ne mislim da su žene bolje od muškaraca, ili bar ne mislim da su sve žene bolje od svih muškaraca. ;) Čak mnoge moje drugarice govore da "držim mušku stranu" češće nego što bi trebalo. Smatram da je muški pol lakši za upotrebu i za zloupotrebu (što se tiče zloupotrebe, ova knjiga nudi dokaze da je zaista tako :D). Manje zanovetaju, otvoreniji su i iskreniji u većini slučajeva. To je verovatno posledica toga što manje razmišljaju pre nego što progovore ili urade nešto (opet se vodim knjigom :)). Žene (prva ja) previše razmišljaju, čitaju između redova i očekuju da i muškarci to čine.


Ipak, statistika govori u našu korist. Žene su, u proseku, izdržljiviji i "bolji" pol. :)))
Zanimljivo mi je bilo što, uprkos uobičajenom mišljenju, lakše i brže preboljevamo raskide. I to ne zato što smo manje ili više osećajne, nego prosto zato što smo spremnije da iznesemo svoja osećanja i imamo jači sistem podrške u vidu porodice i prijatelja kojima se poveravamo.
Umalo da zaboravim da napomenem da su istraživanja pokazala da se žene tokom evolucije, za razliku od muškaraca, PROLEPŠAVAJU! Go, go, girls! ;)
Knjigu je pisao muškarac, što joj daje dodatnu "težinu". :D


Dakle, ako se ne osećate "k'o na vrhu sveta", doživele ste neku vrstu polne diskriminacije, mislite da je svet muško igralište kome imamo samo ograničen pristup... ovo je knjiga za vas. Nasmejaće vas i pokazati da su žene moćne i koliko su moćne mada vam možda ponekad ne deluje tako.
I naravno, u njoj se krije tajna - da je baš baš dobro biti žena, čak i ako to znači da imate posla sa muškarcima koji ne misle da je tako, i ubeđeni su da su bolji i vredniji.
A, što se mene tiče, svi normalni ljudi oduvek, uvek i zauvek zagovaraju mišljenje da su polovi ravnopravni u svojoj pameti, osećanjima i ljudskosti i da su razlike koje postoje tu da bi nam svima bilo bolje i lepše. I zato se trudim da što više "budem žensko" i da dozvolim da muško "bude muško" u meri u kojoj je ta razlika među polovima normalna i lepa. ;)

You May Also Like

0 коментара