PODCAST

RUŽIČASTA SREDA

MI SMO

Intervju sa H&M-om

by - 18:35

Drage moje, letos su Ženske priče pozvane da snime letnju i jesenju kolekciju H&M-a (kao i svi blogeri Fashionbloger.rs ). Pošto sam želela vrhunske fotografije, pozvala sam devojku koja vodi blog Diotima i ona je snimila tizer koji možete da vidite na kraju ovog posta (ovom prilikom želim da joj zahvalim na tome što je jedno veliko profesionalno hodajuće srce). Ona je objavila deo priče na svom blogu i to možete da vidite OVDE. Takođe sam poželela da u ovaj post pored fenomenalnih fotografija uklopim i jednu pravu žensku priču o ovom brendu. Iskreno, mnogo sam se potrudila (i dosta načekala), ali sam najzad dobila ekskluzivni intervju sa H&M-om. Evo šta sam ih pitala i šta su mi oni odgovorili.



Recite nam nešto više o brendu...
Sve je počelo 1947. godine sa otvaranjem prodavnice ženske odeće Hennes u Vasterosu, Švedska. Kada je Erling Persson, jedan od osnivača, kupio prodavnicu opreme za lov i ribolov, Mauritz Widforss započeto je sa prodajom muške i dečije odeće. Ime brenda je promenjeno u Hennes & Mauritz. Danas H&M ima preko 3000 prodavnica na 52 tržišta. Pored toga Hennes & Mauritz AB se sastoji od nezavisnih brendova H&M, COS, Monki, Weekday i Cheap Monday and Other Stories.
Razlog našeg uspeha je poslovna ideja koja datira iz 1947. godine: "Moda i kavlitet po najboljim cenama". Pokazali smo da moda, dizajn i odvažnost ne zavise od novca. Pre svega je H&M dizajnerska kompanija. Sa oko 160 dizajnera kreira svoje kolekcije, koje su ponekad za korak ispred trendova. Ovo stvara dinamično radno mesto gde se neprekidno radi na inovacijama i timskom radu. To je ključ uspeha.
Poslednje, ali ne i manje bitno, kolekcije su uvek kreirane uz mišljenje klijenata. H&M teži da stvori novi način da se prilagodi različitim željma kupaca, odnosno da uvek bude na čelu, pružajući dobar balans između modnih osnova, mode i poslednjih trendova.

Šta nam H&M sprema za ovu jesen? Možete li nam reći nešto više o novim kolekcijama?
Ove jeseni su aktuelni kontrasti. Lice jesenje kampanje Žizel Bundšen prikazuje klasične komade poput funkcionalnih kaputa i sakoa, koji se kombinuju sa modernim stavkama poput tunika sa ukrasnim šarama ili košuljama koje imaju kontrastne kragne.
Još jedna karakteristika ove sezone je naša saradnja sa neverovatnom francuskom dizajnerkom Isabel Marant. Ona meša urbani stav, boho eleganciju i rock&roll duh, pružajući mu francusku draž. Ova kolekcija će biti u prodaji 14. novembra 2013, u oko 250 prodavnica širom sveta, a obuhvataće odeću i aksesoare za žene, muškarce i tinejdžere.

Da li će kolekcije biti iste kao i u ostatku Evrope?
Skoro u celini iste kolekcije su dostupne skoro na svim tržištima (80%). Koncepti koji se nude u različitim prodavnicama zavise od faktora kao što su klima u zemlji ili veličina prodavnice.


Koje trendove možemo da očekujemo?
Apsolutni in komadi su bluze sa printovima, jakne sa lažnim krznom i šljokice. Ako ih nosite preko letnjih haljina kreirate Grunge-Look.
Kada je reč o bojama, dominiraju klasične boje kao što su crna, bela, plava, siva, kao i jesenji tonovi poput boje crvenog vina i zelene.

Možemo li očekivati H&M na ovogodišnjoj Beogradskoj nedelji mode?
Ne, H&M neće biti na beogradskoj nedelji mode.

Da li se zna ko će biti zaštitno lice H&M za Srbiju?
Žizel Bundšen je zaštitno lice ovogodišnje jesenje kampanje. Svetski supermodel daje težak, ali ženstven izgled sezonskim komadima H&M-a, poput kaputa i sakoa, koji su upotpunjeni košuljama, pantalonama i duksevima. Žizel je snimila i pesmu “All Day And All Of The Night” od The Kinks. Ova pesma će biti dostupna za besplatno preuzimanje sa hm.com, a takođe će biti i na iTunes. Sredstva sa svakog preuzimanja sa iTunes-a, H&M će donirati UNICEF-u i time će omogućiti kupovinu vakcina za decu.


Da li će postojati mogućnost zapošljavanja mladih i kreativnih ljudi?
H&M je uvek u potrazi za novim talentima koji će napredovati uz nas. Cenimo ljude koji imaju svoje stavove, koji su otvoreni za nove stvari i koji su slobodoumni. Osobine koje trebaju da poseduju su preduzetnički duh, želja za stalnim unapređivanjem svojih sposobnosti, kao i rešavanje problema na jednostavan način. Svaki zaposleni se podstiče na individualnost i omogućeno im je napredovanje u firmi.


H&M je otvorio svoje prodavnice u šoping centru Delta City (29. avgusta) i na Stadion Shopping Center - u (12. septembra) u Beogradu.

Ako još niste posetili prodavnice, evo tizer (najavljen na početku posta), čisto da vam zagolica maštu. 

You May Also Like

0 коментара