PODCAST

RUŽIČASTA SREDA

MI SMO

Bajke i žene

by - 12:40



Često čujem izjave da su bajke krive za previsoka ženska očekivanja od muškaraca. Ne slažem se sa time. Mislim da pojedine žene, isto kao i neki muškarci, samo traže izgovore i pravdaju sopstvenu nespremnost da se posvete stvarnoj osobi. Da neke od nas naterate da na papir stave sve osobine idealnog muškarca i onda im isporučite baš takvog, verovatno bi i njemu našle manu.



Najbolji savet koji sam jednom pročitala za to kako upoznati bogatog, obrazovanog, kulturnog muškarca je - budite bogata, obrazovana, kulturna žena. :)

Sve u svemu, ono što mnoge od nas izgleda odbijaju da shvate je ona sitnica da su u bajkama sa prinčevima završile ni manje ni više nego - princeze. Dakle, ako nemate bundevu koja se po potrebi pretvara u kočiju i staklene cipelice, drage moje, trebalo bi da prestanete da čekate savršenog, i da prihvatite da muškarci, baš kao i vi, imaju svoje vrline i mane. Život je pun komromisa, i samo treba da odlučite koje su vam osobine zaista važne, a preko kojih biste "nedostataka" bile spremne i da pređete. Tek tada ćete dozvoliti sebi da umesto Gospodina Savršenog pronađete Gospodina Stvarnog, koji će biti pravi za vas sa svim svojim sitnim nesavršenostima. Jer niko od nas nije bez mane. I, ako mene pitate, upravo je zato život zabavan. ;)



Što se mene lično tiče, nikada nisam očekivala princa na belom konju. Više sam u iščekivanju da mi dogalopira taj beli konj. A što sam "starija i iskusnija", to sam spremnija na kompromise i u vezi boje dotičnog voljenog konja. :D

Moje je mišljenje da bajke služe da zbog njih verujemo u iskrenu ljubav, u spremnost da se zbog iste izborimo sa problemima koje život stavi pred nas, da verujemo u happy end za ljude koji se vole i bore se za svoju ljubav... a ne da bi nas ubedile da su muškarci, ili žene, savršeni. A vi se ne morate složiti sa mnom. :)




You May Also Like

0 коментара