PODCAST

RUŽIČASTA SREDA

MI SMO

Still sa stilom

by - 18:44

Drage moje, u postu Frizure za leto/jesen 2013 sam vam spomenula da koristim proizvode Still. U međuvremenu je otpočela saradnja Ženskih Priča i ove kozmetičke kuće. Šta ovo predstavlja za vas? Mnogo bolje ćete se upoznati sa njihovim proizvodima i moći ćete da učestvujete u nagradnim igrama koje vam spremamo kao i nekim drugim iznenađenjima. Ovo je prva od serije recenzija koje ćete moći da pročitate na blogu Ženske priče.



Oni kažu o sebi:  

Upustili smo se u razvoj proizvoda prilagođenih specijalno za negu kose našeg podneblja. Kosa našeg podneblja je pretežno tamna i gusta sa visokim procentom crvenkastog pigmenta, “skrivenog“ u dubljim slojevima vlasi. Zapazili smo da zbog toga boje za kosu formulisane u zapadnoj Evropi ne daju uvek optimalne rezultate bojenja. Zato smo tokom proteklih deset godina sproveli opsežna eksperimentalna ispitivanja uzoraka kose našeg podneblja, u saradnji sa istraživačkim centrima u Njujorku i Parizu. Znanja koja su iz njih proizašla ugradili smo u formulaciju naših boja za kosu, kao i ŠAMPONE i BALZAME ZA NEGU BOJENE KOSE. Došli smo do zaključka da efikasnost preparata zavisi od tipa kose. Kako?
  • Naše kose imaju deblju dlaku u odnosu na kose zapadne Evrope. To otežava otvaranje omotača dlake i prodiranje boje u unutrašnjost, što stvara problem naročito kada se kosa našeg podneblja posvetljuje u veoma svetle plave nijanse.
  • Gustina kose - Naše kose su, u proseku, gušće i veća je masa kose na glavi koju treba negovati. Aktivni sastojci moraju biti prisutni u većoj količini u svim proizvodima za kosu (boji, šamponima, balzamima, pakovanjima…)
  • Kombinacija prirodnih pigmenata kose - Ona predstavlja podlogu na koju se nanosi boja. Od te prirodne kombinacije koja se uparuje sa pigmentima u boji za kosu zavisi rezultat bojenja.
  • Tvrda voda - Minerali iz tvrde vode vezuju deo aktivnih materija iz šampona i umanjuju njihovu efikasnost. Mi smo podesili sastav šampona da neutrališe negativan uticaj tvrde vode i omogući puno dejstvo aktivnih sastojaka za negu kose.
Kada je reč o promocijama, naš moto je - platite samo proizvod, a ne i TV reklamu. Primarni cilj nam je ulaganje u najbolje sirovine i tehnologiju, da bi se dobio najkvalitetniji proizvod po najboljoj mogućoj ceni. Samim tim, razbijamo iluziju da su jeftini proizvodi lošeg kvaliteta, naprotiv! Naši stalni korisnici su naša najbolja reklama, informacija se širi sistemom „od usta do usta“, tj. na ličnu preporuku, na šta smo posebno ponosni. Jedini način na koji promovišemo naše proizvode je, od skoro pokrenut sajt na adresi http://stevanstill.rs/, gde se mogu naći sve informacije o našem asortimanu proizvoda, kao i nedavno pokrenuta fejsbuk stranica na adresi https://www.facebook.com/StevanStillkozmetika, koja ima za cilj da na zabavan i informativan način posavetuje o korišćenju STILL preparata za kosu, kao i o nezi kose uopšte.


O proizvodima:

Farba za kosu

Naziv proizvoda:
Still farba popart boja 5 čokoladno smeđa
Sadržaj:
  • Razvijač boje sa maslinovim uljem 75ml
  • Krema za bojenje 50ml
  • Rukavice
Cena u maloprodaji:
197din
Zemlja porekla: 
Srbija 

Procena Ženskih priča:

Pozitivne strane:
  • Pristupačna cena
  • Pokriva sede
  • Kosa je mekana, sjajna i ima volumen
Negativne strane:
  • Boja je za par nijansi tamnija nego na kutiji
Mišljenje:
Pošto se radi o trajnoj farbi, prvo na šta treba obratiti pažnju je test osetljivosti – uzmi malu količinu farbe i razvijača, štapićem za uvo premaži jedan deo iza uveta (razmak tretiranog dela i uveta treba da bude 1 cm), ako se pojavi crvenilo, osip, svrab - nemoj da je koristiš. Služi se ovim savetom bez obzira na marku proizvoda. Zdravlje je na prvom mestu.
Kada sam razvijač i farbu umutila, primetila sam da se jako teško muti i dolazi do smese. Međutim, usledilo je prijatno iznenađenje. Ako imate kosu malo preko ramena (poput mene), dovoljno je koristiti samo pola sadržaja (uglavnom sam morala da koristim celu, a ponekad i jednu i po farbu). Dok sam čekala da nanesena farba odstoji, nisam osetila peckanje. Pri ispiranju, sačekaj da voda bude skroz čista. Kosa je posle farbanja mekana, sjajna i ima volumen. Važno je napomenuti da farba pokriva sede, da ne bledi i ne spira se vodom.

Šampon za kosu

Naziv proizvoda:
Šampon sa maslinovim uljem Double Bubble
Sadržaj:
Šampon 400ml
Cena u maloprodaji:
210 din
Zemlja porekla:
Srbija

Procena Ženskih priča:

Pozitivne strane:
  • Štiti kosu od isušivanja
  • Kremast, daje lepu penu
  • Dupla količina u odnosu na cenu sličnih proizvoda
Negativne strane:
  • Kosa se brže masti
Mišljenje:
Ovaj šampon je namenjen devojkama sa suvom kosom, preporučuje se da se koristi posle tretiranja kose farbom. Šampon treba dobro isprati. Kosa je sjajna, dobija na volumenu i mekana je.
Moja kosa je na krajevima, tj. na onim delovima koje tretiram farbom, suva, a pri temenu je masna (horor). Ovaj šampon je zaista učinio čudo što se suvog dela tiče, ali za kosu pri temenu... Nikako. Tako da ovaj šampon, apsolutno preporučujem devojkama sa suvom kosom (imaćete lepu i negovanu kosu), a ako imate ovako mešovitu kosu (poput moje), bolje ga ne koriste. Jedan dan će biti prelepa, sutra ćete je opet prati - nisam ekspert, ali nisam sigurna da je to zdravo raditi svojoj kosi... Ispravite me ako grešim. ;)
Ipak ću da poslušam jedan od mnogobrojnih saveta sa njihove stranice koji glasi da mleveni beli luk treba da se pomeša sa STILL Double Bubble šamponom i da je to kombinacija koja se bori sa svim problemima kose. Pomešani mleveni luk i šampon ostavi u činijici najmanje 15 dana (nakon ovog perioda luk gubi oštrinu mirisa). Nakon toga počni da pereš kosu ovom umirujućom smesom. Osim čistog i zdravog temena, ovaj tretman će doneti sjajnu kosu.  Javiću vam rezultat ovog eksperimenta. :)
PS. Nakon korišćenja, posavetovala sam se sa predstavnicima iz Still-a i za moj tip kose preporučili su Still Double Bubble šampon crveni grejp i balzam od narandže (pri tome, nikako ne nanositi balzam na sam koren kose, vec samo na dužinu). Više o ovome u nekoj od narednih recenzija.

Pakovanje za kosu

Naziv proizvoda:
Zaštitno pakovanje sa maslinovim uljem Hair Food
Sadržaj:
Pakovanje za kosu 250ml
Cena u maloprodaji:
214 din
Zemlja porekla:
Srbija

Procena Ženskih priča:

Pozitivne strane:
  • Kosa je svilenkasta, mekana, sjajna
  • Pristupačna cena
Negativne strane:
  • Možda ih ima, ali ja sam previše oduševljena da bih ih tražila. :)
Mišljenje:
Nasuprot šamponu, maska je pun pogodak za devojke sa mojim tipom kose, iako je preporučen je za devojke sa suvom kosom. Sada se sigurno pitaš kako mi odgovara pakovanje, a ne odgovara šampon. Postoji prost razlog - zato što pakovanjem tretiraš celu dužinu kose, a ne i teme (negde sam pročitala da treba da bude razmak od temena jedan do dva centimetra). Masku držiš 5 minuta, pa je ispereš. Prijatnog je mirisa. Kosa oživi – svilenkasta, mekana, lako se raščešljava. Zaista sam prezadovoljna rezultatima i imam osećaj da mi je kosa jača i sjajnija.


You May Also Like

1 коментара

  1. Da li nekako može da se naruči ovaj šampon sa maslinovim uljem,već dugo ga nigde nema, zaista ne mogu bez njega, pomozite.... hvala puno!!

    ОдговориИзбриши