PODCAST

RUŽIČASTA SREDA

MI SMO

Kada nešto želiš, onda to i možeš

by - 11:27

Pre mesec dana sam gledala slike i slučajno naletela na jednu sa devojkom u prelepoj haljini. Svidela mi se i potražila sam njenu autorku. Ispostavilo se da je to devojka sa naših porostora,  Jovana Suković,  koju sam zatim potražila ne bih li saznala nešto više o njenim radovima. Oduševila sam se kada sam uspela da pronađem njen blog i posle nekog vremena provedenog pregledavajući slike i radove dotične, odličila sam da je kontaktiram i napravile smo ovaj intervju. 

Kako je sve počelo?
Posle završetka Fakulteta za poslovne studije i dobijanja diplome ekonomiste, pre tačno četiri godine, zaposlila sam se u banci. Za samo tri meseca rada shvatila sam da je to idealno vreme kada bi trebalo da budem hrabra i da se okušam u poslu koji volim. Želja je bila ogromna.
Kako do tada nisam imala apslolutno nikakve veze sa dizajnom niti šivenjem, počela sam bukvalno od nule. Učila sam da uvučem konac u iglu, da koristim šivaću mašinu, da iskrojim prvu haljinu...
Bilo je tu puno poteškoća na koje sam nailazila, ali tada, u tim trenucima, sam prvi put shvatila da je zaista istinita rečenica da kada nešto zaista želiš, onda to i možeš. To je bila neka ogromna volja koja me je vodila i vodi me i dan danas.


Imaš li neke uzore? 
Što se tiče modnih uzora, nikada ih nisam imala. Jednostavno nikada nisam razmišljala na taj način. Uzor mi je svako ko vredno, profesionalno i sa puno volje radi posao koji voli. Takvi ljudi me inspirišu i podstiču da i ja u svom poslu budem još bolja, vrednija i profesionalnija. Da svakoga dana napravim bar pola koraka unapred.


Koji su ti najveći uspesi? 
Što se tiče najvećih uspeha, ne bih mogla da ih nabrojim, jer je meni uspeh svaki dan koji uspešno i sa puno ljubavi i volje provedem radeći posao koji obožavam. Možda to nekome zvuči kao idealizovanje, ali zaista smatram da je moj uspeh svaka devojka i žena koja zadovoljna izađe iz moje radnje i ponovo se vrati u nju.
Zbog toga se zaista trudim, koliko god to bilo u mojoj moći da imam direktnu komunikaciju sa svakim svojim kupcem, da ih razumem, posavetujem i da zajednički osmislimo celu odevnu kombinaciju.


Gde da te nađemo?
Sve devojke koje su zainteresovane za moje modele mogu me naći na:
- mojoj facebook stranici
 http://www.facebook.com/jovana.sukovic.9
- facebook stranici prodajnog mesta - Timeless store
 http://www.facebook.com/TimelessStore
i naravno sve vas očekujem da dođete i lično se uverite u moje reči, u divnom prodajnom prostoru Timeless store-a na adresi, Ul. Braće Smiljanića 17a, Batajnica 


Nikada nemoj prestati da sanjaš, slušaj svoje srce i ne možeš pogrešiti :) Videćeš, uz malo truda, snovi se ostvaruju :) Uživaj u ovim divnim modelima :)











You May Also Like

0 коментара