PODCAST

RUŽIČASTA SREDA

MI SMO

Nešto sasvim lično

by - 21:40

Ne smeš kucati na moja vrata ako nisi spreman da uđeš.
Ne smeš preokrenuti moje ime i zvati me svojom.
I ne smeš hodati mojim putem , a da mi ne pokažeš svoj cilj.
I ne smeš krasti moju dobrotu da bi popunio svoju rupu.
I ne smeš rušiti moje zidove koje sam mukotrpno izgradila , ako ne želiš da čuvaš moje snove. Tako da mogu zaspati sigurno.
I ne smeš me imati kao san, kad ja želim biti tvoja stvarnost.
I ne smeš reći da se nadaš ako ne misliš da znaš.
Ne smeš činiti da padam na tebe, ako kasnije ne možeš stajati iza svog nereda.
I ne smeš dirati moje srce kao da je manifest.
Ali ja ne želim ništa sem da uradiš sve protiv mene... uskoro.

Ali uzmi vremena koliko ti treba, da bi razumeo šta je to što želiš.
Pomoli se da vreme što ti treba bude dovoljno. Skupi svoje misli, tako da dve duše mogu dobiti mir. Tako da sve što smo obećali nama, može klijati.


You May Also Like

0 коментара