PODCAST

RUŽIČASTA SREDA

MI SMO

Maturske frizure 2012

by - 21:08

Ne znaš koju frizuru da nosiš na maturi? Samo bez nervoze postoji veliki izbor, a ja se nadam da će ti se svideti neki od trendova za 2012 .


Duga kosa
  • Neuredne punđe su jako moderne, najbolje izgledaju sa par kovrdža i na devojkama koje imaju srednju dužinu kose.



  • Klasične punđe se nose na crvenom tepihu, znači glamur je na prvom mestu. Frizura je ozbiljnija, tako da ne bih preporučila da ih nose devojke koje završavaju osnovnu ili srednju, već fakultet.




  • Trake i rajfovi su takođe moderni, možeš ih kombinovati uz punđe ili sa puštenom kosom.



  • Pletenice su jako moderne ove godine.



  • Pola puštena, pola zavezana kosa deluje jako lepo pogotovo uz kovrdže



  • Običan rep je pravi hit


  • Kosa stavljena u stranu izgleda lepo i ženstveno.



Ako imaš imaš kratku kosu, to ne znači da ne možeš ništa da uradiš sa njom(pletenice, trake, pa čak i ako imaš bob možeš staviti kosu u stranu),
  • Asimerticne kratke frizure su sada in

  • Kratki bob sa kojim su mogućnosti neograničene.





  • Kovrdže su jako moderne ove godine.

  • Zalizana kosa deluje šik.

I najvažnije je da budeš ono što jesi.

You May Also Like

1 коментара

  1. Ima jako dobrih frizura, ja sam inace frizerka i dodala sam ih u svoj album na google +, nadam se da nije problem ;)

    ОдговориИзбриши