PODCAST

RUŽIČASTA SREDA

MI SMO

Nakit aurelia

by - 20:12

"Ako radiš ono što voliš - čitav život ne radiš ništa", izgleda da je tako, jer drugačije ne bih mogla da objasnim odakle izvire osećaj zadovoljstva iako sam konstatno zatrpana poslom. Drago mi je što poznajem mnogo ljudi koji isto vole ono što rade, koji su jako kreativni, a svoje snove ne sanjaju, već ih ostvariju... Oni kreiraju nakit, odeću, ambijent... A ja sam ponosna što mogu da vam predstavim u ovom postu jednu od njih :))))



"Moje ime je Nataša Prćić, studiram Turizam i hotelijerstvo - treća godina. Vrlo sam aktivna i volim da svoje slobodno vreme provedem kvalitetno i kreativno pa je valjda i to jedan od razloga kako sam krenula u priču izrade nakita.. a i uvek su me zanimale emisije tipa „Uradi sam“.
A zašto nakit... Odgovor je vrlo jednostavan - obožavam ga, i mislim da ne postoji devojka koja nije opsednuta njime, hehe.
Krenula sam u "istraživačke vode", naravno, po netu. Što sam više čitala, saznavala, gledala, sve me je više i više privlačio taj moj novi hobi. Omađijana time, nisam mogla da se zaustavim samo na početnoj ideji da nakit izrađujem samo za sebe, vec sam poželela da ga pravim i za druge, kao i da isprobavam razne tehnike i materijale (ali je moj primarni izbor ipak postala Polimerna glina).
U zavisnosti od slobodnog vremena i inspiracije vreme za izradu varira.
Tako je sve počelo a traje i dalje.. ovo je početak, ima još dosta da se uči i usavršava, ali u tome je i čar.
Dok se ne vidimo na nekoj izložbi, moj nakit možete videti i naručiti preko facebook stranice Aurelia handmade jewelry "



A ovde možeš i da pogledaš Natašin rad
















You May Also Like

0 коментара