PODCAST

RUŽIČASTA SREDA

MI SMO

Vreme je da se razbije monotonija

by - 17:28

Jao, diže mi se kosa na glavi kad čujem priče onih finih devojaka: "Znaš ja baš i nisam za eksperimentisanje u krevetu!" ; "Pa šta će on da misli o meni?" ; "Pa mene je sramota..." A posle ti dođu sa pričom: "On je mene prevario!" Stvaaaaaaaaaarno? I posle je on konj, skot, debil (ne kažem da nije), ali postavljam pitanje: "Zašto je on to uradio?" Ako je zbog toga što se ti sramiš u krevetu, vreme je da nešto preduzmeš (ne sa njim, već sa nekim novim... Vazu koja se slomila ne treba sastavljati, jer nikad neće biti kao pre).
Ova tema je vezana i za devojke koje su dugo vremena u vezi... Vreme je da se razbije monotonija.
Moje lično mišljenje je da svaka devojka treba da isproba što više poza u krevetu, najpre zbog toga što tako upoznaješ svoje telo, vidiš šta ti (i kako) prija i šta te najbrže dovodi do orgazma. Budi sebična, isprobaj nešto novo zbog sebe, ne zbog njega (mislim da mu neće biti teško da prihvati ovu sebičnost). Ako ti nešto ne prija - reci mu, ako nešto želiš - i to mu otvoreno reci. U vezi je najbitnija dobra komunikacija.
Ali pođimo od toga da prvo moraš da stekneš samopouzdanje. Kako? Da li stvarno misliš da on primećuje celulit i koji kilogram više? Ne, u trenutku kad se skineš ti si za njega najlepša devojka na svetu. Zapamti jednu stvar, da mu se ne sviđaš ne bi bi sad pored tebe, nego pored neke druge. 
Šapni mu šta želiš da probate, biće oduševljen i veruj mi neće se buniti.
Uvek treba da imaš neko tajno oružje - recimo čipkane bokserice (tange su davno izašle iz mode), haltere, korset, visoke potpetice... 
Krevet je super za eksperimentisanje, ali ima toliko drugih mesta gde bi se moglo probati, recimo na stolu, stolici, fotelji, zidu (prokleta gravitacija), stepenicama, veš mašini (dok je uključena)...
Takođe nije na odmet da probaš to i van kuće. Recimo, kola, neki šator (ako odete na kampovanje), priroda...
Igraj se uloga - u krevetu možeš da budeš šta hoćeš - stjuardesa, učenica, nastavnica, spremačica, sekretarica, policajka... Potrebne su ti visoke potpetice, halteri, naočare (u zavisnosti od uloge), kratka suknjica (i ponekad zaboravi da obučeš gaćice).
Izvedi striptiz - ne moraš čak ni cela da se skineš, samo mu reci da ne sme da te dodirne dok mu ti ne dozvoliš.
Nekad samo napuni kadu, upali sveće i uživaj sa njim...
Tebi želim dobar provod, a njemu da vežba izdržljivost (trebaće mu). :)

You May Also Like

0 коментара