PODCAST

RUŽIČASTA SREDA

MI SMO

Sledi srce, ono najbolje zna

by - 22:46

Najbolji put je onaj koji ne vidimo odmah, ali znamo da postoji... jer u srcu čitamo njegov trag...
Herman Hese

Mislim da je ovo najbolji način da započnem ovaj interviju i upoznam te sa jednom sjajnom svestranom devojkom. Upoznaj Jelenu Glišić, studenta telekomunikacije, čija ljubav prema pravljenju nakita ne poznaje granice...


Reci nam malo više o sebi...

Ja sam neko kome nikad nije dosta kreativnih ljudi, ideja, projekata, razgovora... Rođena sam u Čačku, ali više od 10 godina živim u Beogradu. Teško bih mogla da jednom rečju objasnim čime se bavim - trenutno dekoracijom venčanja sa svojim "Kako sam se nadala" timom, dizajnom i izradom nakita i asesoara, pomalo učiteljskim poslom na radionicama koje držim u ateljeu ArtyFashionParty... možda da se ovde zaustavimo sa nabrajanjem :)

Kada je nastala ideja da se baviš izradom nakita i ostalih stvarcica?

Kada sam shvatila da ono što želim, nemam gde da kupim. 
Pa sam rešila da sama napravim.

Gde nalaziš inspiraciju?

Uglavnom na internetu. Na raznim sajtovima (od blogova do online šopova) koji se bave nakitom, asesoarima, venčanjima, zatim u aktuelnim kolekcijama poznatih i nepoznatih modnih kreatora... U poslednje vreme sve češće na Pinterest-u.

Da li imaš uzore i ko su?

Uzor mi je svako ko ume dobro da organizuje svoje vreme. Sad to vežbam. :D

Šta smatraš svojim najvećim uspehom?

Iskreno - ne znam. Možda se još nije dogodio. Nekako se trudim da svaka sledeća stvar koja zasluži da joj posvetim vreme, bude bolja od prethodne.

Videla sam da držis radionice. Šta ljudi mogu naučiti tamo?

Da, pre otprilike godinu dana sam u ateljeu Milene Čvorović počela da držim radionice izrade nakita i drugih asesoara. U početku smo imali tri kursa (rad sa tekstilom, perlicama i žicom, filcanje), a onda smo počeli da uvodimo i neke nove dnevne radionice - pakovanje poklona, šivenje pismo tašnica od eko kože, ukrašavanje košulja... Sjajna stvar je što se u ateljeu održava još puno kurseva, pa kreativci mogu međusobno da sarađuju i stvaraju razne zanimljive stvari. Radionice se održavaju svake subote, teme menjamo u zavisnosti od aktuelnih trendova, sezona, raspoloženja... a o svemu se ljudi mogu informisati na mojoj facebook stranici.

Gde možemo videti i poručiti tvoje radove?

Moje radove možete pogledati na:
-sajtu (koji će ovih dana biti malo update-ovan) http://loveleyla.com/
-kao i na mojoj facebook stranici (gde sam malo ažurnija) https://www.facebook.com/we.love.leyla

Najveći san ove devojke je poseduje svoju radnju u koju bi smestila sve ono na čemu je radila i "dočekivala slučajne i namerne posetioce sa sve teglicom slatkog od šumskih jagoda i ‘ladnom vodom..."
Želim ti puno sreće na putu ka ostvarenju tvog sna :)))






You May Also Like

0 коментара